tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Nisse kom hem igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2012-11-27 21:02:26 i Allmänt

Mina kinder är våta, mitt liv ligger i tusen delar på golvet. Jag går fram och tillbaka i lägenheten, medans min katt famlar runt i mörkret någonstans i Tierp. Jag vet att jag inte borde tackat ja, jag vet att jag borde låttit alla stanna hemma i jul. Men allt är försent nu, om han hittas är bara tiden som vet. Jag älskar dig Nisse snälla kom tillbaka, snälla gå tillbaka därifrån du kom. Lämna inte mitt liv i spillror, låt inte resten av alla mina tårar falla. Kom tillbaka jag kommer sakna dig för mycket, snälla lämna mig inte. Jag vill inte bli förstörd, jag vill ha dig här hoss mig. Snälla bli hittad av dom du känner, hitta hem igen och gå inte därifrån. Snälla kom tillbaka till oss, du kommer förgöra mitt hjärta annars. SNÄLLA LÄMNA MIG INTE!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela