tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lärdom om vänskap

Publicerad 2012-11-30 16:56:15 i Allmänt

I veckan har jag lärt mig mycket om vänskap, speciellt ifrån flera personer men speciellt Cecilia och Joakim (stalj internetkompisen). I tisdags trodde jag mamma och Thomas att Nisse rymt, den dagen var en av de värsta dagarna i mitt liv. Att gråta så mycket som jag gjorde den dagen, var till och med mer än när Mikael och Amanda. Cecilia hade egentligen ett möte dagen därpå, men endå valde hon och åka till mig och var framme kl 12 på natten. Hon fick mig lugn och sansad med en gång, och fick mig att slappna av för en stund. Hon försökte sitt yttersta för att lugna mig, och var en riktig klippa. kl 4 på morgonen fick jag ett sms från mamma att nisse var funnen, hade inte Cecilia varit där den natten hade jag varit tröttare än vad jag var. Sedan har vi Joakim som brukar skriva med mig dagligen, och idag så mådde han lite dåligt. Så nu har man skrivit en stund med han, och han slänger en massa tacksamma medelande till mig. Det känns bra att ha sådanna vänner <3
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela