tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Jobbigt att vara ångerfylld över saker som inte kommer än

Publicerad 2012-11-25 21:19:05 i Allmänt

Det är jobbigt och sitta här och tänka att en dag så ska jag flytta, är jobbigt att tänka att en dag kommer jag bli mormor. Alla saker som inte ska hända på ett tag, känns redan ångerfyllda och jobbiga. Varför jag känner det nu vet jag inte, kan ha med någon av mina syndrom och göra. Sitter här och tänker på alla stadierna i livet jag ännu ska genomlida, kommer nog sakna det här stadiet mest.
Kommer sakna tryggheten att veta att jag har någon att komma hem till, tryggheten att utforska världen lite innan man är helt själv. Tryggheten att kunna ta steg för steg, tryggheten att kunna göra lite som man vill. Men mest av allt tryggheten att ha ett bo att återvända till, och en varm kram att få.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela