tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En tröttsam men lönsam dag

Publicerad 2012-11-20 21:58:51 i Livet

Ullared en inhandlingsplats för vissa, för mig? rena minfältet. Jodå jag älskar ullared, det är bara det att jag vill vara moses där så att alla folk kan vik hädan för mig när jag går. Annars så älskar jag Ullared, inhandlingen funkade smidigt men folket USH!. Folk som knör till höger och vänster, ingen visar hänsyn och alla bara mosar på. Just nu sitter jag nöjt och tänker att jag facktist överlevde, tänka sig och så gjorde man nytta och inhandlade delvis julklappar :O. Ja du Ullared måste bra allt vara den tufaste delen av sverige, ja till och med tuffare än stockholm. Nu har jag inhandlat ett par nya hörlurar med mick, som var väldigt nödvändigt ialafall.
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela