tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

En sen eller en tidig Tanke

Publicerad 2012-11-18 01:10:03 i Allmänt

Hej bloggen igen, suttit och gjort bullar med morsan idag. Satt även men GF en hel dag typ, är as stel i hela kroppen. Men mest av allt trött och flumm, tackar alla er därute som läser. Ni ska veta att ni betyder mycket :3. Nåja lite MC sen sängen natti natti bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela