tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Drömmar och förflutet

Publicerad 2012-11-16 12:32:52 i Allmänt

Inatt drömde jag om dig igen,  du var dig lik med allting. Jag minns att vi bråkade, allt jag kom ihåg var att jag inte var ohövlig och pratade när jag behövde. Vi pratade mycket om varför du gjorde det, jag minns hur min ilska bublade upp i drömmen. Hur mycket än saknaden tar vid, så är du borta, utslängd och snart föträngd. Det är jobbigt dock att drömma om dig, för det gör en liten påminelse varje gång. Men det viktigaste glömmer jag aldrig, och det är att du sårade mig djupt och är aldrig välkommen tillbaka. Hur desperat man än är på kärlek, så ska man Aldrig ALDRIG sno en annans pojkvän.

Jag såg oss två som två sidor av ett mynt, vi gjorde nästan allt tillsamans. Hur man kan göra så mot en bästa vän är fortfarande de svåraste att klura ut med dig, men tårarna för dig är borta nu. Nu väntar resten av dagen, med lite katter, spel och internet kompisar. Känner mig lite gladare än igår, och känner på mig att idag kommer det bli underbart. Känner värmen från släkt, familj och vänner som läser bloggen, det känns skönt och utrycka sig om olika saker här. Snart nu ska jag spela lite minecraft igen, med Mia så ska vi spela på en server som heter prevailcraft. Där slår man sig igenom vågor av zombies, as roligt <3. Tack till alla läsare här :D , det e bara att skriva om ni vill kram kram bloggen :D.

Kommentarer

Postat av: Fader

Publicerad 2012-11-17 00:56:31

Läser varje dag. Kram

Svar: Glad för det <3
Angie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela