tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Saknad av sitt gammla liv

Publicerad 2012-12-29 23:34:36 i Allmänt

Det är svårt att ta vissa steg i livet, till exempel att ta studenten och börja jobba. Vissa steg jobbigare än andra, så som att bli vuxen är ochså ett stort steg som nyss ha påbörjat för mig som 20 åring. Det jobbigaste steget är väl när man inser att all studie är slut, och du skickas ut till jobb och andra möjligheter. Jag gillar och tänka tillbaka mycket på min gymnasietid, det var en av de bästa jag någonsin haft. Även om incidenten med min fd och min fd bästis är svår, tänker jag ofta tillbaka på den och försöker och le så gott jag kan. Visst tar det emot att le när man vet att minnena förblir just det minnen, men allt har ett slut och en ny början någon annanstans. Det är jobbigt att mista den man nästan litade mest på, eftersom det endå tar så mycket ifrån en.
Jag brukar ofta tänka att allt här i världen har två sidor, eller åtminstånde två universum. Så om till exempel någon är på väg att välta något i detta universum, så finns det en allternativ värld där det faktiskt hände. Jag brukar ofta tänka på vad som i så fall hänt mellan de som försvann och mig, det kommer jag nog grubbla på i all evighet. Men det har ju allt med livet och göra, vi föddes för att grubbla på svåra saker. Livet kanske tar en annan vändning nästa år, vem vet vad som händer då. Ja ni folket, nu är det slut  skrivet för ikväll.
Natti Bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela