tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Livet är viktigare än saker

Publicerad 2012-12-16 13:49:25 i Allmänt

I förrigår gick mitt wii sönder, visst det är alltid lite tragiskt men inte helt förstörande. Vissa tar saker viktigare än livet själv, villket är lite för överdrivet ibland. Man kan vara ledsen för det, men det behöver inte förstöra en hel dag för det. Jag menar det finns så många saker som är värre än ett söndrigt spel, så som brustet hjärta eller begravningar. Människor är viktigare tycker jag, speciellt de vi håller kärt. Jag menar ett spel är lite smärtsamt, men spel och konsoler går alltid att laga eller köpa nytt. Medans vi människor bara finns till en viss tid här på jorden. Så ett brustet hjärta kan facktist inte mäta sig med ett söndrigt wii. Men det går nog bra, kommer laga wiit på ett eller annat sätt.
 
Men nog om brustna hjärtan, och söndriga wii konsoler. Om bara 1 dag så åker jag upp, längtar så mycket tills dess. Hoppas verkligen inte det blir inställt, då kommer jag sörja stort. Jag menar jag vill återse min älskade nisse och sessan såklart <3. Sedan mamma och thomas x3, dom två är ju ochså saknade. Sen ska man åka till dalarna ochså (WOHO!) Ska bli as kul :3. Blir ett väldigt kort inlägg e lite slö :3 ska packa snart så.

Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela