tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Lite tankar

Publicerad 2012-12-13 23:29:00 i Allmänt

Det är svårt ibland att tro att så små saker kan göra en så lycklig, fick ett julkort ifrån mamma ner till mig. Bara tanken att jag åker nu på tisdag gör mig överlycklig, träffa henne, katterna, pappa och company och resten där uppe. Jag menar att vara i ensamheten här nere känns så starkt efter ett tag, visst lite mänsklig kontakt blir det med telefonsamtal och sina små arbetspass på jobbet. Men familjekontakt har det varit ont om, förutom samtal då alltså. Saknar Nisse min lilla ögonsten <3, kom ihåg känslan kl 4 på morgonen när mamma skrev att han inte hade varit borta alls. Jag längtar efter att umgås dagligen med någon <3, ska bli kul och åka upp om inte sj får för sig och ställa in.
 
Ska ha över lite kompisar imorgon på en Anime kväll <3, ska bli fruktansvärt kul. Mathias som ska se The hobbit på lördagen var jag lite osäker på om han skulle komma. Men medans vi pratade idag så sa han att han kommer, av många anledningar gör det mig glad. Man får alltid sina bästa skratt med honom, en sådan vän som varar livet ut x3. Vi pratade även om lite cosplay, ska kanske Cosplaya som Toby från Akatsuki på nästa scifimässa. Allt jag behöver kolla är om dom har Toby hår, borde dom ha dom hade ju för fanken Deidara hår ju >.<. Ialafall ska jag försöka skaffa det snart vill gärna cosplaya som toby, hade varit min första cosplay och det hade varit både udda och roligt. Då hade jag tvingat Cissi och vara Deidara >w< hade varit skitkul. Stå på tåget med sin toby mask och klädsel o blandat lite saft i den lilla glasburken jag har som liknar dom ifrån Zelda. Ush och fy nu bubblar glädjen över xD.
Detta är Toby för er som inte visste det, så han ska jag skaffa kappa (ska ta mina egna sandaler) undersöka lite bättre vad han har för accesoarer och klä mig som honom. Den sidan som jag kollade på verkade vara populär ialafall, folk verkade vara nöjda med saker och ting och alla verkade få vad de ville ha. Nä nu ska jag kolla lite mer så Bye bye bloggen kanske skriver den här veckans slut, eller efter tisdagen <3.
Hejdå bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela