tearsofblue.blogg.se

Mitt liv är inte enkelt, det är ingens egentligen. Min blogg handlar om mitt liv, vad som hände, vart det fört mig idag, vad jag vill gå nu. Allt som jag lever med varje dag, mina oroliga tankar. Ja det mesta som en sådan som jag kanske egentligen borde släppa.

Jag vill

Publicerad 2012-12-30 20:09:00 i Allmänt

Jag skulle vilja leva ostört, kunna gå orörd. Andas med friska och starka tag, slippa och lida var dag. Envisa tankar som gnager på mig, önskar att jag hade dig. Innanför ögonlocken sitter du, tittar på mig och stjäl min uppmärksamhet som en tjuv. Du driver in i mitt sinne, klistrar dig fast bland mina minnen. Låt mig få flyga igen, och kanske äntligen hitta hem. En ensam sång hörs från mitt hjärta, men den är nästan bara fylld med smärta. Snälla släpp mig för idag, så jag kanske kan få vara oberörd för en dag.
 Den största delen av ditt liv är prövningen, det andra i ditt liv blir bedövningen. 
Det värsta du kan söka är tiden, för snart är den redan förbi dig.
Det du ska försöka är att vara stark, även om hela du är ett vrak.
Du ska söka efter kärleken, men den förstörs ofta utav verkligheten.
 
Söker frid i ditt hjärta, men massa minnen fortsätter o bringa denna smärta.
Tysta viskningar i natten, höga rop i det mörka vattnet.

Omgiven av ett svart hav, ett ställe man aldrig bör ta ett bad.
Vilsen bland vågorna i år, kanske jag äntligen får komma ur det nästa år.
 
Tysta ord, höga rop. Allt som sker, kan inte hjälpas genom att be.
 

Hejdå bloggen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angie

Är en tjej på 21 år än så länge som skriver om känsliga delar av livet och ibland inte alls känsliga saker för mig

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela